Thursday, January 20, 2011

Apabila bersendiri.....


Tolong ingatkan aku kisah kita dimana apabila mata terpejam hanya dirimu yang aku terbayang..Saat mata terbuka kamulah yang pertama. Maafkanlah aku seandainya aku tak bisa hidup dan terus tanpa kamu disisi. Bagaimana diriku nanti bila dapati tiada kau disisi??. Yang aku tahu aku hanya ada kamu saja.....

Hari siang akan tiba bercahaya dan bermula semua yang baru untuk kita semua. Biarkanlah segala tirai kisah semalam berlabuh. Teruskanlah hari-harimu dengan impian dan harapanmu. Biarkan diri ini menjadi arjuna dalam mimpi-mimpimu dan membawa kebahagiaan dalam dirimu...

Aku tak ingin kau bersedih, hanya satu pintaku untukmu dan hidupku agar semua mimpi kita dapat menjadi kenyataan. Walaupun kini aku mengenang akan kepastian, aku harap jangan kau padamkan segala harapan yang pernah dicoret bersama....

0 comments:

Post a Comment