Friday, March 11, 2011

I'M Back!!

Saya kembali!!! lamanya tak update blog saya yang tak seberapa ni..huhuuh..sedeynyer..."maap le..awak dah kabor..keadaan kat sini susah nak kontrol...susah tau!!" sekarang saya dah kembali...

hmm..ape nak story mory kat sini ni after comeback ni?????? no idea la..byk sgt peristiwa dan pekara2 yang happen happening jadi around the corner!!! tak tau mana satu nak highlight...anyway saya try citer jugak nanti on my next post...tunggu.....

Apa2 pun musim cuti sekolah datang lagi..maybe antara kita yang dah plan nk pi jalan mana2 dgn anak-anak. Tak lupa juga kepada member2 yang nak naik pelamin time cuti2 ni diucapkan Selamat Pengantin Baru.....

Tertarik pula dengan slot Suria Fm pagi tadi, saya ada terdengar dalam kereta pasal lagu kawen..Ye la banyak antara kita yang familiar dengan lagu2 kawen yang ble kategorikan sebagai "Old School" macam lagu saloma n etc tu la...tapikan tau tak ada lagu2 baru yang nowdays sesuai untuk jadikan lagu kawen

Antara lagu2 yang ada ceritakan dalam slot SURIA fm tu ialah lagu dari Aizat (lagu kita) dan lagu yang menarik minat saya ni...lagu dari UNGU ( terpcipta untukku)....best jugak lagu ni~~!!! syahdu beb!!! cer (cuba) imagine( ini kepada mereka2 yang dah kawen la or ada angan2 nak kawen lagi..hahahaha)...cer imagine u all kawen, berjalan beriringan dengan pasangan u all, masuk ke dalam dewan besar yang ramai orang, melalui atas karpet merah...memakai gaun putih berkain labuh.... dan kepada lelaki dengan baju tuxedo dgn gaya kacak dan berseri....berjalan masuk sambil lagu TERCIPTA UNTUKKU dimainkan....(cari la lagu ni kalau tak pernah dgr..)...perghh....syahdu....hehehehe

Oppps...keadaan kat sini kembali BZ.....ada kerja yang perlu disatelkan..to be continued ok...til next story...daaaa.....salam...!!! ; ) @}->---


ni ha lirik lagu tu.... TERCIPTA UNTUKKU....by UNGU....

Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu



1 comments:

Mouren said...

Dalam sibuk-sibuk u, sempat juga ya mencari lirik lagu ni.(^^)

Anyway, memang siok bangat lagu ni!

Post a Comment